Jumaat, 11 Oktober 2013

Gambar Polis Wanita mendedahkan Payudara


Gambar Polis Wanita mendedahkan Payudara, dirakam dan mungkin ditonton orang ramai di seluruh dunia, namun tidak melunturkan semangat Anggota Polis Wanita dari China ini. Police Woman in China Breast Feeds Helpless Babies. Anggota Polis Wanita menyusukan kanak-kanak mangsa bencana. Kelebihan Polis Wanita yang tiada pada Anggota Polis Lelaki. Much more respect. Perjuangan tampa senjata api. Utamakan fungsi kewanitaanmu, size doesn't matter.

Polis Wanita mendedahkan Payudara
Kelebihan Polis Wanita yang tiada pada Anggota Polis Lelaki

Anggota Polis Wanita memberikan susu badan sendiri kepada anak- kecil yang kehilangan ibu bapa akibat bencana. Inilah sifat keibuan yang sanggup berkorban dan menyusukan bayi-bayi kecil yang sedang dalam kesusahan. Mungkin di suatu sudut, bapa bayi tersebut sabar menunggu untuk diberi bantuan oleh Polis Wanita ini. Cis! jangan kau harap mendapat belaian kasih polis wanita ini.

Polis Wanita mendedahkan Payudara
Belaian Kasih Polis Wanita
Sebagai seorang ibu, anggota polis wanita menyusukan kanak-kanak mangsa Bencana Gempa Bumi bagaikan anak sendiri, kasih sayang dan sifat keibuan pada polis wanita ini menyentuh hati sesiapa yang melihatnya. Walaupun payudara dirakam dan dilihat oleh ramai orang tidak melunturkan semangat Anggota Polis wanita dari China ini. Belaian kasih Polis Wanita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan